powerless

Idag är ingen rolig dag. Jag har varit så otroligt trött, matt och orkeslös. Inte orkat göra någonting förutom kortare promenader med Levis. Sovit på dagen och vilat i sängen ytterligare en stund. När jag låg där sängen och pillade på min telefon kändes det som att lillan skulle krypa ut genom naveln på mig. Ganska obehagligt, men samtidigt njuter jag varenda gång jag känner att hon rör sig i magen. Igår var vi hos barnmorskan igen. Bebisen hade växt och hjärtljuden lät bra. Mamman hade lite högt blodtryck, men det kan ha varit tillfälligt, ska testa igen på fredag när vi ska tillbaka och gå på föräldrarutbildning. Imorgon går vi in i vecka 30, 11 veckor kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0