memories

En sak jag vill få klart innan lillan kommer till oss är att framkalla och sätta in fotografier i album. Det är så otroligt tråkigt att bara ha bilder på datorn eller på skivor, jag vill ha dem i fotoalbum. Fram till 2004 var jag väldigt duktig på detta, sen rann det ut i sanden. Jag har precis blivit klar med att sätta in 2006 i album. I måndags framkallade jag kort från 2007. Jag älskar att titta på gamla kort och minnas tillbaka på allt roligt jag gjort. Speciellt känslomässigt är det nu när vi står inför denna stora förändring i livet som ett barn innebär. Och trots att jag är överlycklig och förväntansfull inför framtiden så finns det en liten del av mig som känner lite sorg över att den där fria tiden som ung inte kommer att komma tillbaka. Det är då det är bra att kunna ta fram fotoalbumen och minnas tillbaka. Men man ska inte glömma att det är sällan bilderna visar hur man mådde morgonen efter de där drinkarna var uppdruckna...
 
2007

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0