helgen

Om man tittar på bilderna i detta inlägg skulle man kunna tro att jag inte gjort annat än ätit denna helg. Jag har ätit, mycket och gott men inte bara. I fredagskväll bjöd Towe mig på födelsedagsmiddag, 5 månader efter min födelsedag! Det var dock värt väntan. Trerätters LCHF med vin och bubbel.
Gott och trevligt. 
Lördagen började med att gick vi ner på byn och köpte varsin latte - bästa starten på helgen enligt mig. Sen gick vi hem och gjorde underbart goda omeletter, jag hade bl a fetaost, tomat och grädde i min. Efter det var vi på barnkalas och sen blev det kött, vin och film på kvällen. Jag somnade redan klockan tio i Calles knä.
I söndags hade vi årets sista loppis och på kvällen tittade vi på Jägarna och åt tacos.
Nu är det tisdag och jag har blivit sjuk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0