changes

 
I veckan var jag och mamma och pappa hos syster och åt en helt underbar middag, som alltid. Jag stod för efterrätten. Med Majas hjälp bakade jag jordgubbstårtan som Calles mormor gjorde i midsomras. Så god! Tyvärr blir det inte så många fler middagar hos syster på just den här altanen, de ska nämligen flytta. Det är både stor sorg att de ska flytta längre bort, men också stor glädje för deras skull, att de nu ska besanna sina drömmar om att bo på landet och nära havet. Det kommer bli bra, även om det känns konstigt att inte längre kunna ta en promenad med Levis för att hälsa på. Men jag planerar att bosätta mig där under perioder, jag älskar ju att vara på landet under sommaren. Och sommar är det nu då jag precis jobbat mitt sista pass! Nästa gång jag tar på mig skjortan är det augusti. Nu ska jag njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0